menu

Help studenten


Infrastructuur

Aankoop laptop 2016-2017

Universiteit Hasselt - Knowledge in action

BETALING EN AFHALING

Bestellen kan pas vanaf 1 juli.

De laptops worden uitgeleverd vanaf 22 augustus 2016 door de campusboekhandel XOD in Diepenbeek. Het is dus zinloos om voor deze datum te vragen naar de afhaling van je laptop.

Laptops worden door XOD enkel uitgeleverd bij afgifte van de leverbon en uw geldige studentenkaart (academiejaar 2015-2016) 

Studenten hebben voor de betaling van de laptop 2 mogelijkheden:

  1. Integraal vóór afhaling het ganse bedrag.  Dit bedrag dient betaald te worden via overschrijving met gestructureerde mededeling.  De richtlijnen hiervoor worden per e-mail verstuurd bij bestelling.

  2. Betaling op afbetaling NA goedkeuring van je aanvraag bij de sociale dienst.
    In dat geval is de procedure als volgt:

Eerste stap: je laptop on-line bestellen via de website van de Universiteit Hasselt. 

Tweede stap: het aanvraagformulier invullen. Je kan dit aanvraagformulier downloaden via je studentendossier.  Het ingevulde en ondertekende aanvraagformulier, samen met alle bijlages, moet je bezorgen aan de sociale dienst van de UHasselt t.a.v. Liesbeth Huber.

Derde stap: In overleg met de sociale dienst wordt er een afbetalingsplan besproken.

Na ontvangst van je betaling word je verwittigd wanneer de laptop (vanaf 22 augustus) kan afgehaald worden in de campusboekhandel (XOD) in Diepenbeek

Voor verdere vragen kan je steeds de Centrale Informatica Dienst contacteren: helpdesk@uhasselt.be.