menu

Opleiding Verkeersveiligheidsauditor


Opleiding Verkeersveiligheidsauditor

Universiteit Hasselt - Knowledge in action

INSCHRIJVEN


Voor de inschrijving voor de opleiding Verkeersveiligheidsauditor moet je een dossier samenstellen, de online inschrijfmodule neemt je mee doorheen een aantal stappen. Hieronder kan je een korte leidraad terugvinden.

Online dossier

  1. Identiteit: vul hier je contactgegevens in (naam, geboortedatum, ...)
  2. Studiekeuze: maak de volgende keuzes

    • Academiejaar 2015 - 2016
    • Opleiding : Permanente vorming 
    • Verkeersveiligheidsauditor
  3. Adres: vul hier je adresgegevens in  
  4. Hoger Onderwijs: geef een overzicht van alle vooropleidingen (bachelor, master, …) die je hebt gevolgd (en behaald) en die relevant zijn voor deze opleiding. Let op enkel diploma's hoger onderwijs! Je hoeft niet elk gevolgd academiejaar in te geven, maar enkel het jaar dat je je diploma behaald hebt.
  5. Specifieke opleidingen: gelieve hier bijkomende opleidingen te vermelden die relevant zijn voor de opleiding Verkeersveiligheidsauditor. Bv. avondcursus, bijscholingen, ...
  6. Tewerkstelling: geef je meest recente werkervaring en/of werkervaring(en) die relevant zijn voor de opleiding Verkeersveiligheidsauditor.
  7. Financieel: bij betaalwijze dien je aan te geven wie het inschrijvingsgeld gaat betalen. Jezelf (privé) of een bedrijf. Bij een bedrijf moet je de facturatiegegevens invullen.
  8. Up/download: in deze laatste stap kan je je CV, pasfoto en een kopie van je diploma('s) opladen.

Nadat je in stap 1 je contactgegevens hebt ingevuld, krijg je een log-in. Hiermee heb je toegang tot je eigen dossier om het verder aan te vullen/te corrigeren waar je wilt. Het dossier moet volledig zijn voor de toelatingscommissie een beslissing kan nemen over je toelating. Je wordt altijd geïnformeerd over toelating of niet.

Lees hier de specifieke voorwaarden >

Betalen

Kandidaten die worden toegelaten tot een programma krijgen enkele weken voor de start van de opleiding het verzoek tot het betalen van het inschrijvingsgeld via een factuur. De factuur bevat o.a. een gestructureerde mededeling om de overschrijving van het inschrijvingsgeld te doen. UHasselt | SEE ontvangt in geen enkel geval cash geld.

Indien je wenst dat een bedrijf / werkgever (of een andere derde) je inschrijvingsgeld betaalt, moet je dit duidelijk aangeven in de online inschrijvingsapplicatie. Je dient daar de nodige informatie (naam, adres, BTW nummer) te geven. Op de factuur staan ook de nodige info om de KMO-portefeuille in orde te maken.

De inschrijving wordt pas geldig na betaling van het inschrijvingsgeld.