menu

Help studenten


Infrastructuur

Aankoop laptop 2016-2017

Universiteit Hasselt - Knowledge in action

WEBSHOP: EEN BESTELLING PLAATSEN, OPVOLGEN OF ANNULEREN

Hoe plaats je nu een bestelling en hoe kan je deze opvolgen of annuleren?


Hoe een bestelling plaatsen?

  1. Surf naar webshop.uhasselt.be en log in met je studentennummer en wachtwoord.
  2. Kies links boven "Nieuwe bestelling".
    rechterbalk
  3. Klik op het icoon met een rode en blauwe pijl voor de categorieën om de aangeboden artikelen te zien.
     
  4. Klik bij het gewenste artikel op "In winkelwagen"
  5. Klik rechts boven op "Bekijk winkelwagen"
  6. In het volgende scherm kan u eventueel nog artikelen verwijderen voor u effectief de bestelling plaatst. Klik op "Bevestig bestelling" als u klaar bent om te bestellen.
  7. De bestelling is geplaatst en u zal hiervan een e-mail ontvangen. 
    Zolang u geen e-mail hebt gekregen, is de bestelling niet geplaatst en is er misschien iets misgelopen in de bestelprocedure. U probeert het dan best opnieuw.

Hoe een bestelling opvolgen?

Surf naar de webshop, log in en kies dan links "Overzicht bestellingen".

rechterbalk

Klik daarna op de pijltjes bij de bestellingen van het huidige academiejaar om je bestellingen te kunnen raadplegen.

In de vierde kolom vind je de status van je bestelling.

Status Uitleg over de status
Aangevraagd Zolang je betaling nog niet verwerkt is door onze financiële dienst, blijft de bestelling in aanvraag staan.
Klaar voor afhaling Er zijn momenteel x 'artikelomschrijving' in stock.
Je kan met je afgeprinte bestelbon je bestelling afhalen op de aangegeven plaats. 
Uw betaling is in orde Er zijn momenteel geen 'artikelomschrijving' in stock.
Je bestelling wordt/is besteld bij de leverancier en kan dus even op zich laten wachten.
Geannuleerd De bestelling is geannuleerd. Als de bestelling al betaald was, zal deze worden terugbetaald na verwerking door onze financiële dienst.
Afgehaald Je hebt de bestelling afgehaald.

Hoe een bestelling annuleren?

Surf naar de webshop, log in en kies dan links "Overzicht bestellingen".

rechterbalk

Klik daarna op de pijltjes bij de bestellingen van het huidige academiejaar om je bestellingen te kunnen raadplegen.

Aan de rechterkant langs je bestelling kan je deze annuleren zolang de bestelling nog niet is afgehaald.

Als je de bestelling al betaald hebt, zal door op deze knop te klikken de bestelling worden geannuleerd en ook een terugbetaling worden aangevraagd bij de financiële dienst.