Methoden en strategieën om de menselijke invloed op beschermde gebieden in sterk verstedelijkte omgevingen te monitoren en beheren (Onderwijs)

Dit is een interdisciplinaire, internationale summerschool waarin doctoraatsstudenten van verschillende deelnemende disciplines (wetenschappen, mobiliteitswetenschappen, toegepaste economische wetenschappen, recht en architecture en toerisme) worden getraind in methodes en strategiën om de menselijke invloed op beschermde gebieden in sterk verstedelijkte omgevingen te monitoren en beheren. Gedurende deze summerschool werken de studenten in interdisciplinaire team aan een NPHK case-study waarbij management problemen de focus zijn. De studenten worden begeleid door experten, methodologische introducties, veldwerk and analyse training. Senior onderzoekers zullen actief feedback geven tijdens deze week. De summerschool zal afsluiten met een voorstelling door de studenten van hun verschillende bevindingen voor een publiek van geïnteresseerde belanghebbenden.

01 januari 2019 - 30 juni 2019