IOF mandaat PXL 2023-2026 (Onderzoek)

Binnen het IOF-beleid van de AUHL zoals goedgekeurd in 2019 werd het nieuwe type 'IOF-mandaatproject' ingevoerd. Binnen dit project wordt een vaste IOF-mandataris aangesteld die decentraal wordt ingebed bij een instituut of faculteit. Voor Hogeschool PXL en ter ondersteuning van haar domeinbeleidsplan onderzoek en meer in het bijzonder de realisering en verdere uitbouw van haar valorisatie en dienstverlening (overzicht expertise binnen de speerpunten, beheren van de innovatie funnel, valorisatiemogelijkheden, uitbouwen van een netwerk, …) zal de IOF-mandataris centraal binnen PXL-Research en TTO van de UHasselt opereren. En dit als vast aanspreekpunt voor de instituten en faculteiten binnen UHasselt enerzijds en anderzijds als vast aanspreekpunt voor de speerpunt onderzoekers binnen PXL-Research.

01 september 2023 - 31 december 2025