Logo UHasselt

menu

Help studenten


Algemene Help

Help studenten

Logo UHasselt Universiteit Hasselt - Knowledge in action

SERVICEDESK

Servicedesk

Het Self service portaal is 24/7 beschikbaar voor al jouw IT gerelateerde aanvragen en problemen via https://servicedesk.uhasselt.be. Je kan het portaal ook bereiken via de mobile 4me-applicatie op Android Play store en op Apple store.

Voor hulp bij het gebruiken van de servicedesk kan je gebruik maken van volgende informatie:

U kan na afspraak via het Self service portaal terecht op volgende 2 locaties:

  • campus Diepenbeek: lokaal C8.  
  • campus Hasselt: Oude Gevangenis lokaal B0.11.
  • Gelieve contact op te nemen met de servicedesk via de tool om een afspraak te maken. Enkel in gevallen van hoge nood kan men gebruik maken van het volgende telefoonnummer.: 011/26.81.31

Openingsuren:

Openingsuren 8u00 tot 18u00
maandag enkel op afspraak
dinsdag enkel op afspraak
woensdag enkel op afspraak
donderdag enkel op afspraak
vrijdag enkel op afspraak

De vrije loketfunctie zal niet meer bestaan, maar de servicedesk zal op afspraak werken, gebaseerd op een aanvraag via het portaal

Deze afspraken kunnen:

  • Digitaal zijn (via een online call)
  • Ter plaatse bij de servicedesk zijn
  • Ter plaatse op jouw UH-werkplek zijn

De Servicedesk zal wel nog telefonisch bereikbaar zijn voor dringende problemen met hoge impact.

Andere vragen:

  • Hebt u algemene vragen (niet IT georiënteerd) dan richt u zich tot het onthaal tel.: 011/26.81.11 of via e-mail: info@uhasselt.be

    .
  • Hebt u vragen i.v.m. opleidingen, inschrijvingen, examenresultaten etc... dan richt u zich tot de studentenadministratie tel.: 011/26.81.00 of via e-mail: studentensecretariaat@uhasselt.be.