Logo UHasselt

menu

UHasselt


Pop-up masterclass

Logo UHasselt Universiteit Hasselt - Knowledge in action

< OVERZICHT

Pop-up masterclass "Beleving in retail: hoe maak je het? Hoe meet je het?"

PRAKTISCH

07 nov 2017 18.30 uur - 23.30 uur


La Bottega, Paardsdemerstraat 9, 3500 Hasselt


CONTACTPERSOON

Mevrouw Jothi BLONTROCK

32-11-268633

jothi.blontrock@uhasselt.be



Inschrijven

In deze pop-up masterclass zijn we te gast bij Karine Valy’s La Bottega. We starten met een wetenschappelijk verhaal over hoe het Retail Design Lab beleving meet met onze EDG-tool (Experience design generator tool) die ontwikkeld is aan de hand van wetenschappelijk inzichten gecombineerd met de resultaten van het eye-tracking onderzoek dat samen met Haystack uitgevoerd werd.

Wim zal iets dieper ingaan op welke onderzoeksmethoden er vandaag door Haystack nog gebruikt worden om de consument beter te leren begrijpen.

We sluiten af met een blik achter de schermen van de ultieme belevingswinkel La Bottega. Karine zal daarnaast ook haar verhaal doen over hoe zij tot deze belevingswinkel gekomen zijn.

 

Sprekers

Charlotte Beckers - UHasselt

Charlotte Beckers werkt als onderzoeker aan de faculteit Architectuur & Kunst (UHasselt). Als interieurarchitect, met een specialisatie in retail design, en trendwatcher vormt ze de schakel tussen de wetenschappelijke theorie en de praktijk. Ze werkte mee aan het onlangs afgeronde project rond winkelbeleving waarbij het nieuwe kenniscentrum het 'Retail Design Lab' werd opgericht. Momenteel voert zij onderzoek naar innovatief materiaalgebruik voor toepassing in winkelinterieurs, met als doel de sensorische, semiotische én ecologische eigenschappen van materialen in kaart te brengen.

 

Wim Hamaekers - Haystack  

 Karine Valley - La Bottega 

 

 

Praktische info

Datum & tijdstip: dinsdag 7 november 2017 van 18.30 - 23.30 uur

Locatie: La Bottega, Paardsdemerstraat 9, 3500 Hasselt

Kostprijs: € 300 excl. btw

 

 

Meer info

Inschrijven