Logo UHasselt

menu

Help studenten


Infrastructuur

Aankoop laptop 2021-2022

Logo UHasselt Universiteit Hasselt - Knowledge in action

BETALING EN AFHALING

Afhalen kan pas vanaf 1 september 2021.

De laptops worden uitgeleverd vanaf 1 september 2021 door de campusboekhandel XOD in Diepenbeek. Het is dus zinloos om voor deze datum te vragen naar de afhaling van je laptop.

 

Leveringsproblemen!

OPGELET: We doen er alles aan om de laptops zoals elk jaar zo snel mogelijk te kunnen leveren, maar op dit moment verwachten we ernstige vertragingen bij de leveringen. Hierin zijn we namelijk volledig afhankelijk van HP en de huidige wereldwijde leverproblemen. 

Daarom kan je je bestelling ten allen tijde annuleren en een volledige terugbetaling vragen.

Samen met HP hebben we een alternatief 15" laptopmodel type Elitebook 850 G8 gezocht en gevonden.  Hiervan hebben we momenteel een beperkte voorraad.  Dit voor alle mensen die nu reeds een 15" azerty versie besteld hebben en dit via CID laten omzetten.

Verwachte levertermijnen :

  • HP Elitebook x360 830 G8 Azerty : vermoedelijke leverdatum 22.09.2021
  • HP Elitebook x360 830 G8 Qwerty : vermoedelijke leverdatum 16.09.2021
  • HP Elitebook 850 G8 Azerty & Qwerty : nog geen levertermijn bekend

Laptops worden door XOD enkel uitgeleverd bij afgifte van de leverbon en uw geldige studentenkaart (academiejaar 2021-2022) 

Studenten hebben voor de betaling van de laptop 2 mogelijkheden:

  1. Integraal vóór afhaling het ganse bedrag.  Dit bedrag dient betaald te worden via overschrijving met gestructureerde mededeling.  De richtlijnen hiervoor worden per e-mail verstuurd bij bestelling.
  2. Betaling op afbetaling NA goedkeuring van je aanvraag bij de sociale dienst.
    In dat geval is de procedure als volgt:

Eerste stap: je laptop on-line bestellen via de website van de Universiteit Hasselt. 

Tweede stap: het aanvraagformulier invullen. Je kan dit aanvraagformulier downloaden via je studentendossier.  Het ingevulde en ondertekende aanvraagformulier, samen met alle bijlages, moet je bezorgen aan de sociale dienst van de UHasselt t.a.v. Liesbeth Huber.

Derde stap: In overleg met de sociale dienst wordt er een afbetalingsplan besproken.

Na ontvangst van je betaling kan je bij je bestelling zien of je je laptop kan afhalen in de campusboekhandel (XOD) in Diepenbeek

Het Self service portaal is 24/7 beschikbaar voor al jouw IT gerelateerde aanvragen en problemen via https://servicedesk.uhasselt.be. Je kan het portaal ook bereiken via de mobile 4me-applicatie op Android Play store en op Apple store.

Gelieve contact op te nemen met de servicedesk via het portaal om een afspraak te maken. Enkel in gevallen van hoge nood kan men gebruik maken van het volgende telefoonnummer.: 011/26.81.31