Logo UHasselt

menu

REPRO


Cursusteksten

REPRO

Logo UHasselt Universiteit Hasselt - Knowledge in action

INLEVERINGSTERMIJNEN

Het TIJDIG inleveren van alle studiemateriaal is erg belangrijk.

Per opleiding maakt men op de Campusboekhandel namelijk pakketten, zodat de studenten hun studiemateriaal voor de aanvang van een periode in één keer kunnen aankopen.

In de applicatie studiegids 17-18 heeft u reeds de titels van uw cursussen ingevoerd bij het goedkeuren van de ECTS-fiche. 

Zo niet, vragen we dit zo spoedig mogelijk te doen via de knop ‘cursussen’ waarmee u ook de teksten in pdf moet uploaden.

 

Belangrijk is dat er elk academiejaar een nieuwe upload dient te gebeuren. Teksten van vorige jaren worden niet herbruikt. 

Indien een tekst niet is gewijzigd, vragen we om nu al een nieuwe upload te doen.

 

De deadline voor het uploaden van de teksten voor de eerste onderwijsperiode is 20 juli. 

Voor cursussen met grondige bijsturing kan er uitzonderlijk tot 16 augustus opgeladen worden. Dit wordt op voorhand meegedeeld aan de facultaire stafmedewerker onderwijs.

 

Uiterlijke deadlines voor de rest van het academiejaar:

2de kwartiel: 6 november

2de semester en derde kwartiel: 8 januari

4de kwartiel: 10 werkdagen op voorhand

Voor onderwijsblokken geldt de regel de cursus minstens 10 werkdagen voor aanvang van het blok te uploaden. 
Indien de start van een nieuw blok samenvalt met de start van een nieuw semester in de overige richtingen, worden uiteraard bovenvermelde deadlines vooropgesteld.

 

In bijlage treft u ook nog het document met de werkwijze en richtlijnen voor het opladen van de teksten.

Papieren originelen worden niet aanvaard!

 

Gelieve er rekening mee te houden dat de campusshop Xod te Diepenbeek zal gesloten zijn van 10 juli 20137tot 7 augustus 2017.

 

De openingsuren van de  Campusboekhandel zijn: http://www.xod.be/openingsuren

 

Wij danken u alvast voor de goede samenwerking zodat de cursussen tijdig beschikbaar zijn voor de studenten. Indien er nog vragen zijn, kan u mij steeds contacteren.