Logo UHasselt

menu

REVAL Academy


REVAL Academy

Logo UHasselt Universiteit Hasselt - Knowledge in action

PLANNING


Advanced Retail Design bevat 7 intensieve masterclasses van 17.30 - 21.30u. Er wordt telkens gestart met een academische sessie, gevolgd door praktijkgetuigenissen en een wrap up (koppeling theorie & praktijk + groepsdiscussie/panel/interactie).


Tijdsindeling masterclasses

Elke masterclass wordt als volgt ingedeeld:

17.00-17.30u ontvangst (catering)
17.30-18.30u academische spreker(s)
18.30-19.00u pauze (catering)
19.00-19.45u praktijkgetuigenis consultant(s)
19.45-20.15u praktijkgetuigenis retailer(s)
20.15-20.45u discussie
20.45-21.30u networking (catering)


 

Planning

 

Masterclass

Topic

1

Waardecreatie voor de offline retailer: uitdagingen en oplossingen

 

2

Geurmarketing en interactie van zintuiglijke elementen

 

3

Tactiele en andere voelaspecten in de retailomgeving

 

4

Het gebruik van kleur en licht in retailing

 

5

Evolutionaire winkelelementen

 

6

Herbestemming en duurzaamheid

 

7

Effectiviteitsmetingen en toekomstvisie


 

8

Inspiratietour in Antwerpen**

 

** voor de inspiratietour in Antwerpen kan men zich enkel inschrijven wanneer er minstens 2 sessies van de hele ARD programma gevolgd worden. Inschrijven kan gedurende de sessies zelf. Wanneer men zich voor het hele ARD programma inschrijft is deze uitstap inbegrepen.