fac ARK Infosessie: "ERASMUS ENZO... STAGE"

Als je er aan denkt om volgend jaar op Erasmus te gaan (voor studenten 2e en 3e bachelor); of als je erop gebrand bent om een buitenlandse stage te doen (voor studenten 3e bachelor en 1e master), dan zijn deze infosessies verplicht voor jou!

Deze infosessies worden georganiseerd door Faculteit Architectuur en Kunst. Kom gerust ook naar het Erasmus café op woensdag 23 november 2022 om 16.30 uur, en de Wereldavond die daar op aansluit.

14 december 2022
Hand Placing Compass World Map Hand Placing Compass World Map

Dit event is reeds afgelopen

Ontdek het verhaal van masterstudent Üsame.

Üsame Bayraktar, masterstudent architectuur, verblijft tijdens het eerste semester in Turkije waar hij nog tot januari studeert aan Istanbul ­Kültür University. Afgelopen weekend mocht hij zijn verhaal doen in Het Belang van Limburg.

“𝘐𝘬 𝘷𝘪𝘯𝘥 𝘮𝘦𝘻𝘦𝘭𝘧 𝘯𝘪𝘦𝘵 𝘻𝘰 𝘴𝘰𝘤𝘪𝘢𝘢𝘭, 𝘥𝘶𝘴 𝘻𝘰’𝘯 𝘴𝘵𝘶𝘥𝘪𝘦 𝘷𝘢𝘯 𝘷𝘪𝘫𝘧 𝘮𝘢𝘢𝘯𝘥𝘦𝘯 𝘪𝘯 𝘩𝘦𝘵 𝘣𝘶𝘪𝘵𝘦𝘯𝘭𝘢𝘯𝘥 𝘭𝘪𝘨𝘵 𝘣𝘶𝘪𝘵𝘦𝘯 𝘮𝘪𝘫𝘯 𝘤𝘰𝘮𝘧𝘰𝘳𝘵 𝘻𝘰𝘯𝘦. 𝘔𝘪𝘫𝘯 𝘳𝘦𝘥𝘦𝘯𝘦𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘢𝘴 𝘥𝘢𝘵 𝘪𝘬 𝘰𝘱 𝘦𝘦𝘯 𝘱𝘭𝘦𝘬 𝘥𝘪𝘦 𝘪𝘬 𝘯𝘪𝘦𝘵 𝘬𝘦𝘯 𝘸𝘦𝘭 𝘷𝘦𝘳𝘱𝘭𝘪𝘤𝘩𝘵 𝘻𝘰𝘶 𝘻𝘪𝘫𝘯 𝘰𝘮 𝘴𝘰𝘤𝘪𝘢𝘭𝘦𝘳 𝘵𝘦 𝘸𝘰𝘳𝘥𝘦𝘯. 𝘌𝘯 𝘪𝘬 𝘮𝘰𝘦𝘵 𝘻𝘦𝘨𝘨𝘦𝘯 𝘥𝘢𝘵 𝘩𝘦𝘵 𝘮𝘪𝘫 𝘨𝘰𝘦𝘥 𝘭𝘶𝘬𝘵. 𝘐𝘬 𝘸𝘰𝘳𝘥 𝘻𝘦𝘭𝘧𝘴𝘵𝘢𝘯𝘥𝘪𝘨𝘦𝘳, 𝘭𝘦𝘦𝘳 𝘦𝘵𝘦𝘯 𝘮𝘢𝘬𝘦𝘯 𝘦𝘯 𝘴𝘤𝘩𝘰𝘰𝘯𝘮𝘢𝘬𝘦𝘯. 𝘛𝘰𝘵 𝘯𝘶 𝘵𝘰𝘦 𝘻𝘪𝘦 𝘪𝘬 𝘢𝘭𝘭𝘦𝘦𝘯 𝘷𝘰𝘰𝘳𝘥𝘦𝘭𝘦𝘯.”
.
ark_Usame Hbvl

Als je er aan denkt om volgend jaar op Erasmus te gaan (voor studenten 2e en 3e bachelor); of als je erop gebrand bent om een buitenlandse stage te doen (voor studenten 3e bachelor en 1e master), dan zijn deze infosessies verplicht voor jou!

Maar zelfs als je nog niet weet of een ervaring in het buitenland wel iets voor jou is of als het nog zo ver weg lijkt (bv. omdat je een student bent in 1e bachelor), ben je welkom op één van onze infosessies. Je kan dan alvast kennismaken met de verschillende mogelijkheden.

Wat gaan we doen?

INFOSESSIE STUDIE

Op woensdag 16 november 2022 om 19.00 uur, via Google Meet. We vertellen je meer over de concrete mogelijkheden om 1 semester te gaan studeren in het buitenland: waar, wanneer, wat zijn de voorwaarden,...

Q&A STUDIE en MEET&GREET

Op dinsdag 13 december 2022 om 19.00 uur beantwoorden we jouw vragen over studeren in het buitenland, en kan je zelf in gesprek gaan met studenten die in het buitenland (geweest) zijn.

INFOSESSIE STAGE

Op woensdag 14 december 2022 om 19.00 uur informeren we je over de internationale stage architectuur óf over de internationale projectstage interieurarchitectuur.

Deze infosessies worden georganiseerd door Faculteit Architectuur en Kunst. Volg zeker ook de lunchtalk van Universiteit Hasselt op woensdag 16 oktober 2022 om 12.30 uur (inschrijven via deze LINK). Of kom naar het Erasmus café op woensdag 23 november 2022 om 16.30 uur, en de Wereldavond die daar op aansluit.

De online links kunnen studenten vinden in de interne nieuwsbrief en ook in het uurrooster worden deze infosessie al toegevoegd als herinnering.

Dus... Is Diepenbeek een beetje te klein geworden voor jou? Wil je wel eens ervaren hoe anderen met architectuur omgaan? Meld je dan aan voor deze infosessies om je internationale interesse (verder) aan te wakkeren en je blik te verruimen!

3 infosessies fac ARK:

• Infosessie STUDIE, woensdag 16 november 2022
  • Infosessie Q&A STUDIE +  MEET&GREET, dinsdag 13 november 2022
  • Infosessie STAGE, woensdag 14 december 2022

UHasselt organiseert:

• Lunchtalk, woensdag 26 oktober 2022
  • Erasmus Café, woensdag 23 november 2022

Informatie over studeren in het buitenland
Terug naar het Agenda overzicht