Lezing : Veerkrachtig in het onderwijs – de story circle - SESsies ‘inspiratie in de klas’

16 november 2022
Universiteit Hasselt – campus Diepenbeek – gebouw D - 3590 Diepenbeek

Dit event is reeds afgelopen

Lezing : Veerkrachtig in het onderwijs – de story circle

Sprekers: Liesbeth Spanjers en Katrien Mertens (UCLL – de Living)

In dit aanbod - opengesteld voor studenten educatieve master (als een keuze-opleidingsonderdeel) en externen - wensen we actief in te spelen op actuele topics in onderzoek en praktijk, die interessant zijn voor een breed publiek van onderwijsverstrekkers. Gastsprekers, zowel uit onderzoek als uit de onderwijspraktijk, verzorgen een reeks van lezingen over verschillende thema’s, waarbij iedere pijler (waarop is de onderwijsprofessional gericht?) aan bod komt, evenals de vier perspectieven (met wie werkt de onderwijsprofessional?).
Ideeën voor thema’s en sprekers verzamelen we op basis van de actualiteit, inspraak van studenten (van vorige jaren) en docenten en op suggesties van het werkveld.
Als externe kies je uit één of meerdere sessies.

De sessies vinden plaats in gebouw D van UHasselt, campus Diepenbeek. Na elke sessie is er de gelegenheid om in ons onderwijscafé na te praten met elkaar en de spreker.

Klik hier (pdf, 160 KB) om alle SESsies ‘inspiratie in de klas’ te bekijken.

• Voor wie: leerkrachten secundair onderwijs, middenkader, directie
  • Datum: woensdag 16 november 2022 | 18u00 – 19u45
  • Deelname: gratis, wel verplicht inschrijven
  • Locatie: Universiteit Hasselt – campus Diepenbeek – gebouw D - 3590 Diepenbeek
  • Contactpersoon: Lieven Faes, lieven.faes@uhasselt.be
Inschrijven

Ben je ingeschreven maar kan je toch niet deelnemen, meld je dan minstens een week vóór de datum van de workshop af zodat de contactpersoon hiervan op de hoogte is. Van harte dank daarvoor.

Terug naar het Nascholingen overzicht