Tentoonstelling "IMAGINARY: pracht en kracht van wiskunde"

17 november 2022 - 22 december 2022
09:00 - 18:00
Universiteit Hasselt - Campus Diepenbeek - Agoralaan - gebouw D - 3590 Diepenbeek

Dit event is reeds afgelopen

Van 17 november t.e.m. 22 december 2022 strijkt de tentoonstelling "IMAGINARY: Pracht en kracht van Wiskunde" neer op UHasselt, campus Diepenbeek.

Deze nieuwe IMAGINARY tentoonstelling in Vlaanderen wordt georganiseerd door Platform Wiskunde Vlaanderen vzw in samenwerking met alle Vlaamse universiteiten en heel wat partnerorganisaties.

Expo IMAGINARY

De tentoonstelling "IMAGINARY: pracht en kracht van wiskunde” kan vanaf 17 november t.e.m. 22 december 2022 bezocht en beleefd worden op onze campus. We bieden gratis rondleidingen voor klasgroepen aan.
Bewonder schitterende wiskundebeelden, talrijke topkwaliteit-posters, een reeks 3D-objecten, puzzelopstellingen en meerdere interactieve apps waar je als bezoeker mee aan de slag kan via grote touchscreens.
Wiskunde, verrassend divers en aansprekend mooi!

De tentoonstelling is gratis toegankelijk mits reservatie vooraf.
Reserveer een gratis en geleid bezoek voor je klasgroep, via het reservatiesysteem van IMAGINARY.

Alle informatie vind je op www.imaginarymaths.be

Terug naar het Nascholingen overzicht