Openlesdag Handelsingenieur in de beleidsinformatica: Beleidsinformatica

20 februari 2023
10:00 tot 12:00
UHasselt – Campus Diepenbeek - Agoralaan - Gebouw D - 3590 Diepenbeek - aula A101

Dit event is reeds afgelopen

Wil je graag eens ervaren hoe een bedrijfseconomisch hoorcollege er aan toe gaat? Deze ‘open lesdag’ dompelt je onder in het leven van de student en geeft je een globaal beeld van hoe een les aan onze faculteit bedrijfseconomische wetenschappen er aan toe gaat. Je volgt samen met onze bachelorstudenten een echte les.

De laatste decennia heeft IT en het Internet een enorme impact gehad op het bedrijfsleven en het ziet er naar uit dat deze trend zich verder gaat zetten. In het vak Beleidsinformatica van prof. dr. Benoit Depaire bestuderen we deze impact en trachten we de gevolgen ervan op specifieke industrietakken en de economie en samenleving in het algemeen in te schatten. Dit opleidingsonderdeel is relevant voor HI/BI.

• Doelpubliek: laatstejaars secundair onderwijs
  • Datum: maandag 20 februari | 10u00 - 12u00
  • Verplicht inschrijven: aantal deelnemers is beperkt
  • Locatie: Universiteit Hasselt - Campus Diepenbeek - Agoralaan - Gebouw D - 3590 Diepenbeek
  • Contactpersoon: Silke De Feyter, silke.defeyter@uhasselt.be
inschrijven

Het aantal inschrijvingen is beperkt.
Schreef je in en ben je verhinderd door omstandigheden, laat dit even weten door een mailtje te sturen aan els.smeyers@uhasselt.be.

Terug naar het Proef van een les overzicht