Workshop: Preventie en behandeling van klachten bij overheidsinstellingen

17 mei 2022
09:00 - 12:00
Martelarenlaan 42, 3500 Hasselt

Dit event is reeds afgelopen

Gemeenten worden regelmatig geconfronteerd met klachten over hun dienstverlening.
Hoe ga je daar als klachtenbehandelaar mee om? Welke bemiddelingstechnieken en -vaardigheden kunnen helpen?
Wanneer is inschakeling van externe bemiddelaars of andere instanties wenselijk? En hoe kunnen klachten worden voorkomen?

Doel

Je krijgt een zicht op veel voorkomende klachten en vruchtbare manieren om ermee om te gaan. Je maakt kennis met behulpzame bemiddelingstechnieken en vaardigheden. Je krijgt inzichten mee over wat overheden kunnen doen om klachten te voorkomen.

Meer info en het inschrijvingsformulier voor deze workshop vindt u hier


Andere sessies in deze Themareeks Conflictpreventie

Conflictpreventie m.b.t. erfenissen
23 mei 2022 | 16.00 tot 19.00 uur


Conflictpreventie door governance in KMO's en familiebedrijven
13 juni 2022 | 16.00 tot 19.30 uur

Terug naar het Agenda overzicht