Games for life

De faculteit Geneeskunde en Levenswetenschappen haalt het competitiebeest in je naar boven door je verschillende opdrachten tot een goed einde te laten brengen! Je moet daarbij alles uit de kast halen, want we laten je tijdens de opdracht ook ervaren wat het is om patiënt te zijn. Je steunt de Warmste Week door een kleine bijdrage te betalen voor de spelletjes. We slaan hiervoor de handen in elkaar met de Patiëntenambassade van onze faculteit en met de studenten via Miezerik, Biomedica en BEMSA!

Graag vooraf inschrijven zodat we een idee hebben van het aantal aanwezigen.

Prijs spelletjeskaart:

• Bij voorinschrijving: 4 euro inclusief 1 consumptie.
  • Bij aankoop ter plaatse: 6 euro inclusief 1 consumptie.

Sportieve competitiebeesten kunnen tegen een kleine vergoeding proberen om tijdens een spelletje padel een proffenteam te verslaan.

• Inschrijving voor de padelwestrijd is verplicht en kan t.e.m. 14 december.
  • Prijs (enkel voor studenten): 5 euro per half uur per duo. Let op! Enkel cash te betalen. Plaatsen zijn beperkt.

Schrijf hier in

Tip: er is ook lekkers om te eten en te drinken!

20 december 2022
Agora en padelterreinen Fitlink
Padel Padel

Dit event is reeds afgelopen