STEM-projecten met het STEMOOV-model: 13 juni 2024

13 juni 2024
Campus Diepenbeek - Agoralaan - Gebouw D - 3590 Diepenbeek

STEMOOV staat voor STEM Onderzoekend, Ontwerpend en Verbindend leren. In deze nascholing gaan we praktisch aan de slag met het STEMOOV-model. We ontdekken kort de bouwstenen van dit dynamisch model en hoe je het kan gebruiken bij de ontwikkeling van STEM-projecten. Dat gaan we daarna meteen uittesten op twee boeiende projecten die in de PXL en UHasselt werden ontwikkeld.

Je gaat naar huis met veel inspiratie en twee STEMOOV-projecten om met jouw leerlingen te beleven in de context van jouw school.

• Voor wie: leerkrachten wetenschappen en STEM tweede en derde graad doorstroomfinaliteit en dubbele finaliteit
  • Datum: donderdag 13 juni 2024 | 13.30 - 16.00 uur
  • Deelname: gratis, wel verplicht inschrijven
  • Locatie: UHasselt – Campus Diepenbeek - Agoralaan - Gebouw D - 3590 Diepenbeek
  • Contactpersonen: Ilse Engelen, ilse.engelen@uhasselt.be en Saartje Duerinck, saartje.duerinck@uhasselt.be

Deze nascholing wordt georganiseerd door de AUHL in samenwerking met Hogeschool PXL en Universiteit Hasselt.

Aansluitend kan je ook een andere UHasselt STEM-nascholing volgen:

Sensor Socks voor leerkrachten van 16.15 - 17.45 uur.

In onderstaand inschrijvingsformulier kan je aangeven voor welke nascholing(en) je wil inschrijven.

Inschrijven

Ben je ingeschreven maar kan je toch niet deelnemen, meld je dan minstens een week vóór de datum van de workshop af zodat de contactpersoon hiervan op de hoogte is. Van harte dank daarvoor.

Terug naar het Nascholingen overzicht