Ontdek inspirerende lezingen met HSTalks | Gratis proefperiode tot 30 mei

Social Thumb Generic.4759C06e3302 Social Thumb Generic.4759C06e3302

Nog tot 30 mei kunnen studenten en medewerkers van de UHasselt de inspirerende inhoud van The Biomedical & Life Sciences Collection en The Business & Management Collection ontdekken via gratis proeftoegang.

Deze collecties bevatten circa 12500 belangwekkende lezingen en casestudies, en bieden gebruikers naast diepgaande verkenningen in specifieke gebieden ook brede overzichten die geschikt zijn voor zowel nieuwkomers als doorgewinterde professionals in elk vakgebied.

Via haar twee hoofdcollecties biedt HSTalks deskundige inhoud over een breed scala aan onderwerpen. Geniet van flexibel leren met on-demand video's die passen bij je drukke schema.

The Biomedical & Life Sciences Collection:

Deze verzameling biedt snelle en gemakkelijke toegang tot meer dan 3400 speciaal samengestelde, multimediale lezingen en interviews, die aansluiten bij cursussen en onderzoeksgebieden binnen de Faculteiten Geneeskunde en Levenswetenschappen, Revalidatie, en Wetenschappen.

Klik op de onderstaande links voor voorbeeldinhoud:

Onderwerpen: Biochemie, Kanker, Celbiologie, Klinische Praktijk, Genetica & Epigenetica, Immunologie, Metabolisme & Voeding, Methoden, Microbiologie, Neurowetenschappen, Farmaceutische Wetenschappen, Fysiologie & Anatomie, Plant- en Dierwetenschappen, Voortplanting & Ontwikkeling.

Therapeutische gebieden: Cardiovasculair & Metabolisch, Dermatologie, Gastro-enterologie & nefrologie, Gynaecologie & obstetrie, Hematologie, Immunologie & ontsteking, infectieziekten, neurologie, oncologie, oftalmologie, mondgezondheid, ademhalingsziekten, vaccins.

The Business & Management Collection:

Deze collectie biedt snelle en gemakkelijke toegang tot meer dan 9.000 speciaal samengestelde, multimediale lezingen, casestudies en interviews die aansluiten bij cursussen en onderzoeksgebieden binnen de Faculteit Bedrijfseconomie.

Klik op de onderstaande links voor voorbeeldinhoud:

HSTalks in het onderwijs

• De collecties van HSTalks ondersteunen flipped, blended en online onderwijs, maar ook zelfgestuurd leren.
  • Inhoud uit de collectie kan eenvoudig worden ingebed in virtuele leeromgevingen zoals Canvas en Blackboard.
  • HSTalks verzorgt introductiesessies en een gratis content-matching service om je te helpen bij het beoordelen van de bron - stuur de details van uw interessegebied naar Harry Bridge (harry.bridge@hstalks.com), en HSTalks stuurt je een lijst van aanbevolen inhoud.

Maak optimaal gebruik van deze  toegang tot deze deskundige inhoud. We nodigen je uit om je feedback te delen, rechtstreeks met de bibliotheek (dirk.schoenaers@uhasselt.be) of via de HSTalks-website, hier, zodat de bibliotheek  permanente toegang in overweging kan nemen.

Verken vandaag nog de boeiende inhoud van HSTalks en haal zo het meeste uit onze proefperiode.