Definitieve goedkeuring van het project MOVELab

MOVELAB2 MOVELAB2

Wij springen een gat in de lucht -of in ons geval de grond-, want de faculteit Revalidatiewetenschappen, specifiek de onderzoeksgroep REVAL, ontving de definitieve goedkeuring van het project MOVELab. We  gaan dit jaar enthousiast van start op de universitaire en health campus Diepenbeek. In dit grote gat zal binnenkort de eerste Computer Assisted Rehabilitation Environment (CAREN) - high end (Motek Medical BV) van de EU worden geïnstalleerd.

Deze hoogtechnologische omgeving van MOVElab leent zich uitstekend voor een breed scala aan activiteiten en samenwerkingen op het gebied van onderzoek, ontwikkeling en dienstverlening, zowel binnen de revalidatie- en gezondheidszorg, maar ook daarbuiten zoals de sport, recreatie of defensie.

De deuren van het MOVElab staan open voor strategische partners, die zich willen verbinden aan dit project met unieke opportuniteiten.

Meer weten?

Functie

dr. Yvette Kerkum

Samenwerking binnen academisch onderzoek?

Functie

Prof. dr. Pieter Meyns