2024-03-29: Nieuw e-boekenpakket voor Rechten en Sociale Wetenschappen: Very Short Introductions | Law

Vsi2013 Main680 Vsi2013 Main680

Vanaf 28 maart biedt de Universiteitsbibliotheek zowel on als off campus toegang tot 18 rechtsgerelateerde titels uit de Oxford University Press Very Short Introductions collectie.

In regelmatig bijgewerkte edities, verzamelen experts feiten, analyses en nieuwe inzichten over complexe onderwerpen in aangenaam leesbare inleidingen van niet meer dan 250 pagina's.

Wat je expertisegebied ook is, elke titel bereidt je voor op verdere studie, met gezaghebbende en boeiende analyses van een concept, veld of werk, waarbij de centrale ideeën, thema's en benaderingen naar voren worden gebracht.

Vind snel wat je nodig hebt vanaf elk apparaat op het Oxford Academic platform, waar je je zoekopdracht kunt filteren; inhoud handig naast figuren, notities en afbeeldingen kunt bekijken; gemakkelijk toegang hebt tot annotaties en citaties; je bevindingen met jaargenoten kunt delen; en meer.

De 18 hieronder vermelde titels zullen binnenkort toegankelijk zijn via de gebruikelijke bibliotheekkanalen (Discovery Service, Bibliotheekcatalogus, EZproxy)

Very Short Introductions Training Video | Oxford Academic User Guide