Het creëren van maatschappelijke waarde door middel van relevant en rigoureus academisch onderzoek, onderwijs en hoogwaardige dienstverlening aan bedrijven en organisaties. (Onderzoek)

Het Research Center for Entrepreneurship and Family Firms aan de Universiteit Hasselt, RCEF genaamd, is een interdisciplinaire groep van experten met een passie voor familiebedrijven en ondernemerschap. Het is hun missie om maatschappelijke waarde te creëren door middel van relevant en rigoureus academisch onderzoek, onderwijs, en hoogwaardige dienstverlening aan bedrijven en organisaties. Een brede waaier van expertisedomeinen komen aan bod in het onderzoek (en onderwijs) bij RCEF: corporate governance, change management, strategisch leiderschap & opvolging, accounting & assurance, financiën, fiscaliteit & recht, innovatie, ondernemersmentaliteit, van start-up tot scale-up.

01 januari 2016 - 31 december 2018