IOF mandaat faculteit Bedrijfseconomische Wetenschappen (BEW) 2019-2023 (Onderzoek)

Goed academisch onderzoek vormt de basis voor impactvolle innovatie en valorisatie activiteiten. Het onderzoek van de faculteit Bedrijfseconomische Wetenschappen richt zich op een aantal speerpuntdomeinen. Verschillende van deze thema's zijn nauw verbonden met socio-economische uitdagingen en opportuniteiten in de regio. Onze faculteit heeft expertise in (o.a.) Logistiek, Data analytics & AI, Service marketing & klantgedrag, Familiebedrijven, Ondernemerschap, Diversiteit & inclusie en Beleidsmanagement & rechtseconomie. Binnen deze diverse onderzoeksdomeinen kan de faculteit met trots bouwen op haar relaties en korte communicatielijnen met leidende figuren in het bedrijfsleven en de samenleving in de regio. Deze relaties creëren een toegangspoort om de civic missie van onze faculteit zijn weg te laten vinden in een divers palet van valorisatie activiteiten, gaande van korte termijn contract onderzoek tot doctoraten in samenwerking met industriële partners.

01 juli 2019 - 31 december 2023