Project R-12036

Interreg EMR project: skills4you (Onderzoek)

Dit project heeft als doel het bestuderen (WP1), ontwikkelen (WP2), creëren (WP3) en verspreiden (WP4) van digitale competenties. Een studie in scholen/universiteiten zal worden uitgevoerd in de drie regio's (WP1). De nodige instrumenten om de uitdagingen van blended learning en e-skills te begrijpen zullen aan leerkrachten worden verstrekt (WP2). Er zullen opleidingsmodules voor lerenden worden gecreëerd om hen te helpen hun e-learning in een blended learning omgeving te beheren (WP3). Ten slotte zal een op maat gemaakt professioneel programma over differentiatie voor leerkrachten worden ontworpen, geïmplementeerd, beoordeeld en verspreid ter ondersteuning van studenten (WP4). De interventies en resultaten zullen in de hele EMR worden verspreid, zodat alle lerenden, leerkrachten en opleiders kunnen profiteren van de ontwikkelde instrumenten en materialen.

01 maart 2021 - 31 oktober 2023