Project R-11926

De terugkomweken als katalysator tussen werkveld, opleiding en student. (Onderwijs)

De opleiding master in de Revalidatiewetenschappen en kinesitherapie heeft als missie future-proof studenten af te leveren in wisselwerking met het werkveld (klinische stages, Cebam Digital Library for Health, ...). De opleiding heeft hier reeds een lange traditie in, maar onder impuls van de curriculumhervorming is er een conceptueel kader ontwikkeld. Dit conceptueel kader is ontwikkeld in overleg met studenten, werkveld en klinische adviesraad. Door het samenbrengen van studenten, werkveldexpertise (WE) en academische expertise (AE) binnen een afgebakende setting (terugkomweek) waarbij de studenten dezelfde tools voorhanden hebben als het werkveld beogen we de single case experience van de verschillende stakeholders uit te breiden naar multi user experiences. We zijn ervan overtuigd dat dit conceptueel model een belangrijke maatschappelijke meerwaarde zal creëren.

01 september 2021 - 30 september 2023