UHasselt Story Cans: Verhalen die een blik werpen op de kracht van internationalisering (Onderwijs)

Elk academiejaar gaan honderden UHasselt-studenten naar het buitenland en verwelkomt de UHasselt op haar beurt meer dan 900 internationale studenten en onderzoekers. Daarnaast werken veel UHasselt-collega's samen met onderzoekers en universiteiten wereldwijd in het kader van (onderzoeks)projecten. Elk van hen heeft boeiende ervaringen en heeft veel inspirerende verhalen te delen. Dit interfacultair team wil deze levensechte ervaringen en verhalen verzamelen en bundelen om anderen te inspireren. Via deze verhalen proberen we de UHasselt in de wereld te belichten om zo de wereld meer binnen te brengen in Het doel is om studenten en medewerkers van de Universiteit Hasselt warm en enthousiast te maken over internationalisering.

01 december 2021 - 30 november 2023