Marie Skłodowska Curie DN-project (Onderzoek)

Ter voorbereiding op het proces van herindiening, en in samenwerking met de UHasselt Doctoral School of Behavioral Sciences & Humanities, PXL, LUCA School of Arts en ons consortium van projectpartners, blijven we een reeks onderzoeksseminars organiseren over het onderwerp: "reworlding" (dat is de belangrijkste focus van het DN-project) voor onze (doctoraats)onderzoekers, met als doel hun competenties als onderzoekers op cultureel gebied te versterken. Verder werken we actief aan het ontwikkelen van de 'reworlding'-benadering van ontwerpmogelijkheden door middel van conferentieworkshops (bijv. Nordes 2021) en gezamenlijk geschreven artikelen (bijv. PDC 2022). Deze voorbereiding is gericht op: het creëren van een nog stevigere basis waarop het project (applicatie) verder kan bouwen.

16 juni 2022 - 31 december 2022