Een interprofessionele blended leeromgeving als incubator voor patiënt-gericht werken: de Terugkomweken 2.0 – Uhasselt Health campus connects (Onderwijs)

Sinds 2021 organiseert de faculteit Revalidatiewetenschappen terugkomweken waarin we succesvol studenten, kinesitherapeuten en academici samenbrengen. Gedreven door de oproep van het WHO en de nood vanuit het werkveld willen we de opstap maken naar het volgende niveau: interprofessionele educatie in het teken van samenwerken rond de patiënt. Voor deze terugkomweken 2.0 creëren we een structurele samenwerking tussen de verschillende zorgopleidingen (faculteiten RWS en GLW) en het werkveld. Op deze manier bereiden wij onze studenten voor op kwaliteitsvolle geïntegreerde zorg, de toekomst van de gezondheidszorg! De co-creatie met het werkveld blijft centraal en wordt uitgebreid naar verpleegkunde, ergotherapie en geneeskunde.

01 oktober 2023 - 30 september 2025