Partner programma voor Institutionele Universitaire Samenwerking tussen de Universiteit van Kisangani en de Vlaamse universiteiten, fase I (2011-2013) (Onderwijs)

'Partner programma voor Institutionele Universitaire Samenwerking tussen de Universiteit van Kisangani en de Vlaamse universiteiten, fase I (2011-2013)' omvat drie projecten: Project 1: Bijdrage tot duurzame landbouw en voedselzekerheid in het Noord-oostelijk Congobekken (Kisangani, DRCongo). Project 2 : Inbreng van de biodiversiteit tot de opleiding en tot de voedselzekerheid in het Noord-oostelijk Congobekken (Kisangani, DR Congo). Project 3 : Versterking van de institutionele capaciteiten van de UNIKIS (Universiteit van Kisangani).

01 april 2011 - 31 maart 2014