Zomercampussen academiejaar 2013-2014 : "Seamless Retail design : integrating the spatial, experiential and digital". (Onderwijs)

Met deze zomercampus willen we studenten laten reflecteren over de winkel van morgen. We vertrekken van de stelling dat de retailer in de toekomst het digitale medium en de menselijke factor (experience) naadloos zal moeten integreren in de ruimtelijke context. Door studenten vanuit een verschillende maatschappelijke context (België, Nederland, Italië) en vanuit verschillende relevante disciplines (retail design, architectuur, interieurachitectuur, industrieel ontwerp, marketing, grafisch ontwerp) te laten samenwerken rond concrete ontwerpopdrachten, wensen we hier te komen tot verfrissende en innovatieve ideeën.

18 augustus 2014 - 30 september 2015