Ontwikkelen van een gezamenlijke opleiding voor adviseurs en coaches. (Onderwijs)

Ontwikkeling van een opleiding bestemd voor dienstverleners (erkende coaches en overdrachtsadviseurs) over jet overdrachtsplan en de emotionele/relationele aspecten van bedrijfsoverdracht. De opleiding wordt georganiseerd in twee dagen. Tijdens de eerste dag georganiseerd door de Antwerp Management School wordt aandacht besteed aan het overdrachtsproces en het stappenplan. Hierbij wordt ook aandacht besteed aan strategische en financiële aspecten, juridisch en fiscale aspecten en de steunmaatregelen van de overheid. Tijdens de tweede dag georganiseerd door de Universiteit Hasselt wordt aandacht besteed aan de menselijke en relationeel-emotionele aspecten van bedrijfsoverdracht.

01 juli 2014 - 31 maart 2016