Pitch Please gaat naar het Tech & Innovation Festival

24 april 2024
Antwerpen

Dit event is reeds afgelopen

Future Entrepreneurship 2024 is een tweedaags technologie-, innovatie- en ondernemerschapsfestival

Future Entrepreneurship 2024 heeft tot doel studenten, professionals en ondernemers uit verschillende vakgebieden samen te brengen. Het evenement wordt georganiseerd door The Future en SINC, beide NGO’s gevestigd in Antwerpen die de missie delen om ondernemerschap, nieuwe technologie en innovatie dichter bij studenten en professionals te brengen.

Deze inspirerende en leerrijke avond willen we graag bijwonen met een Limburgse delegatie van studenten en student-ondernemers.

We leggen dan ook een bus in vanuit Hasselt/Genk om samen naar Future Entrepreneurship te gaan.
Op het event zelf mag je je eigen weg gaan en topics kiezen die je aanspreken, wij voorzien het vervoer!

Voor studenten is het evenet zelf volledig gratis, je moet wel je tickets reserveren via deze link.

Wil je een plaatsje reserveren op onze bus? Schrijf je dan hier in voor dit event!

Terug naar het Events overzicht