Pitch Please speeddate ism JCI Limburg

12 december 2023
Wisemen, Watertorenstraat 2, Diepenbeek
Foto 3. Inspiratiecafé Muzikodroom Foto 3. Inspiratiecafé Muzikodroom

Dit event is reeds afgelopen

Leer netwerken als de besten!

JCI Hasselt (vereniging voor jonge ondernemende mensen) en Pitch Please slaan de handen in elkaar voor een speeddate waarbij studenten contacten leren leggen met jonge ondernemende professionals.

JCI Limburg nodigt 40 ondernemende studenten exclusief uit voor de  Award voor de Jonge Limburgse Ondernemer van 2024.

Als student krijg jij een kans om kennis te maken met Steffen Brans van Wiseman (die in 2023 werd bekroond tot de JCI Limburgse jonge ondernemer van het jaar). Jij krijgt bovendien het bijzondere voorrecht om kennis te maken met de nieuwe kandidaten van 2024 voordat zij officieel aan het grote publiek worden voorgesteld.

Programma:

18:00 : ontvangst en kennismaking met Steffen Brans (Wisemen)
18:30 : kennismaking met de genomineerden voor de JCI Award voor de Limburgse Jonge Ondernemer van 2024
19:00 : ontvangst van de partners, pers, juryleden
19:30 : start Launch Event
20:00 : JCI Netwerk(t)
21:30 : einde

Schrijf je snel in want de plaatsen zijn beperkt!

Inschrijven via: https://www.pitchplease.be/nl/calendar/

Terug naar het Events overzicht