Alumni faculteit Architectuur en Kunst

Architectenhuiskamer (Architectuur)

Wie zijn we en wat doen we?

AHK is een alumniwerkingskring die in eerste instantie bedoeld is om alumni en studenten te verenigen, op een informele manier. AHK organiseerde een eerste event in … . Tweejaarlijks werd er voor Corona een topevent georganiseerd genaamd Meet and Greet, dat bekend werd over bijna gans Vlaanderen. Gezien de stilteperiode gaan we met kleine, inhoudelijk sterke, initiatieven zoals 7x7 de werking terug opstarten.

nieuwsbrief, 2 à 3x per jaar een toffe activiteit waar alumni en studenten mekaar ontmoeten,2 x per jaar 7x7 waarbij 7 jonge alumni een woonproject voorstellen aan alumni en studenten, tweejaarlijkse Meet and Greet (wegens Corona afgelast)

Website Architectenhuiskamer (AHK)

Facebook Architectenhuiskamer (AHK)

Retrovision (Interieurarchitectuur)

Alumni Interieurarchitecten:

Retrovison is de alumni vereniging van de studenten Interieur van de faculteit Architectuur en Kunst van de UHasselt. Deze jonge organisatie trekt samen met de Architectenhuiskamer (alumni architecten) aan de kar om studenten ook na hun opleiding de aandacht te geven die ze verdienen. Tevens werken ze netwerkevents uit waarbij ex-studenten hun ervaring kunnen doorgeven aan een jonge ambitieuze studenten.

Zie ook:

instagram: @retrovision.alumni.interieur