Reünie handelsingenieurs Class of 2012

Gezellig samenzijn, mekaar terugzien na 10 jaar, leuke anekdotes en verhalen opnieuw oprakelen.

Op zaterdag 25 juni spraken de alumni HI af op de Campus Diepenbeek in de Fitlink ... met een hapje en een drankje...

Reuni HI 1 Reuni HI 1

"Het was een geslaagde tienjarige reünie eind juni!

De "collega-studenten" (mede-alumni dus) die kwamen opdagen waren allen zeer blij met het inititiatief.Ze vonden het zalig om de rest nog eens terug te zien en gewoon nog eens een goed excuus te hebben om weg van huis te zijn. Na de aperitief met hapjes volgde een kleine speech met foto- en filmpjesreeks van onze wilde (of brave) jaren aan de unief gevolgd door een pastabuffet. Herinneringen werden opgehaald, carrièremoves werden besproken en alles-bolwerken-met-jonge kinderen-tips werden gedeeld. De meest markante bevinding van de avond was misschien wel dat er aanzienlijk minder bier over de toog ging dan vroeger, maar dat kwam misschien doordat we tegenwoordig niet meer allemaal met de fiets naar huis kunnen rijden.

Iedereen content, wij als feestcomité van dienst content. Kortom, voor herhaling vatbaar!"

Roeland, Dennis, Philippe, Kristof en Ine (organisatiecomité)