Expertise

Het onderzoek van de onderzoeksgroep Marketing is toegespitst op het begrijpen en beïnvloeden van consumentengedrag in zowel commerciële als niet-commerciële settings. Kenmerkend voor alle onderzoeksprojecten is dat het verenigen van praktische toepasbaarheid en wetenschappelijke hoogstaande kwaliteit. Kernbegrippen zijn: klantwaarde, sensorische marketing, co-creatie, en healthcare marketing.

Trefwoorden

BEDRIJFSECONOMIE, MARKETING

Verantwoordelijke

Sandra STREUKENS

Medewerkers

  • Lowie CNOCKAERT
  • Lieve DOUCE
  • Rabii EL GOMRI
  • Bieke GEPTS
  • Yanbing HE
  • William HOUGHTON
  • Louise-Marie KUIJPERS
  • Sara LEROI-WERELDS
  • Marc LOGMAN
  • Dan LUO
  • Sofie MOENS
  • Olesia NIKULINA
  • Florence NIZETTE
  • Piet PAUWELS
  • Ellen PIPERS
  • Felitsa RADEMAKERS
  • Erin ROMAN
  • Sandra STREUKENS
  • Ihtesham UD DIN
  • Sien VAES
  • Stephanie VAN DE SANDEN
  • Jolien VAN DEN RUL
  • Joep VAN HAREN
  • Allard VAN RIEL
  • Maaike VEN
  • Klara VROLIX
  • Kim WILLEMS
  • Xiaoyi YANG
  • Melisa YILDIZ

Publicaties

Meer info

Terug naar het Onderzoeksinstituten, -centra en -groepen overzicht