Deelnemers gezocht voor onderzoek naar impact van stress op rijgedrag

Derdejaars bachelorstudent Mobiliteitswetenschappen Wout Verelst voert de komende maanden in het kader van zijn bachelorproef onderzoek uit naar het verband tussen stress en rijgedrag bij Vlaamse automobilisten. Voor dit onderzoek zijn we op zoek naar deelnemers voor een rijsimulatoronderzoek.

Uhasselt At School 2 Uhasselt At School 2

Wout Verelst, derdejaars bachelorstudent Mobiliteitswetenschappen aan de Universiteit Hasselt, voert in het kader van zijn bachelorproef onderzoek naar het verband tussen stress en rijgedrag bij Vlaamse automobilisten. Voor dit onderzoek zoeken we deelnemers voor een rijsimulatoronderzoek.

Praktische info rijsimulatoronderzoek

• Timing: dit onderzoek zal tijdens de maanden februari en maart 2024 plaatsvinden
  • Locatie: de studie gaat door in een rijsimulator van het Instituut voor Mobiliteit (IMOB), gelegen in de Maastrichterstraat 100 (ingang via Meldertstraat) te Hasselt.
  • Duur: dit onderzoek zal per deelnemer ongeveer 90 minuten in beslag nemen

Voorwaarden voor deelname

• U heeft een officieel adres in het Vlaams Gewest
  • U bent in het bezit van een rijbewijs B (definitief rijbewijs of een voorlopig rijbewijs met minstens 20 uur rijles)
  • U spreekt Nederlands

Indien u geïnteresseerd bent in deelname aan dit onderzoek en aan bovenstaande criteria voldoet, kan u zich heel eenvoudig online aanmelden. Indien u wordt geselecteerd om effectief deel te nemen aan dit rijsimulatoronderzoek, zal er later opnieuw contact met u worden opgenomen om in overleg een concreet tijdstip voor de uitvoering vast te leggen.

Ik wil graag deelnemen & voldoe aan de criteria

Klik dan door naar het registratieformulier en laat uw persoonlijke gegevens achter. Wij nemen spoedig contact met u op.

Full Simulator Caption 2