Elektromagnetische golven: 25 mei 2022 - geannuleerd

25 mei 2022
Campus Diepenbeek - Agoralaan - Gebouw D - 3590 Diepenbeek

Dit event is reeds afgelopen

Elektromagnetische golven

Op woensdag 25 mei gaan we op onderzoek uit naar de bijzondere kenmerken van licht. Buiging, interferentie, polarisatie, … hebben daarna geen geheimen meer voor jou.

Deze nascholing dient als inspiratie voor de keuzemodule Elektromagnetische Golven of Fysische Optica uit de derde graad, maar geeft ook verdieping voor de leerplandoelen rond optica, golven en trillingen.

We starten met een verhelderende lezing door prof. dr. Koen Vandewal, waarna we enkele praktische proeven tonen, klaar om in de klas te gebruiken.

Als afsluiter kan je deelnemen aan de gratis broodjeslunch.

• Voor wie: leerkrachten derde graad fysica
  • Datum: woensdag 25 mei | 09u00 - 13u00 -> deze nascholing wordt verplaatst naar volgend schooljaar
  • Locatie: Universiteit Hasselt – campus Diepenbeek – Agoralaan – Gebouw D – 3590 Diepenbeek
  • Deelname: gratis, wel verplicht inschrijven
  • Contactpersoon: Jelle Vodnik - jelle.vodnik@uhasselt.be, Ilse Engelen – ilse.engelen@uhasselt.be

Deze nascholing wordt verplaatst naar volgend schooljaar!

Terug naar het Nascholingen overzicht