Interactief Professionaliseringsmoment experimentele vaardigheden: 26 april 2023

26 april 2023
13:30 - 16:00
Universiteit Hasselt - Campus Diepenbeek - Agoralaan - Gebouw D - Science Tower - FO.XX

Dit event is reeds afgelopen

Tijdens dit Interactief Professionaliseringsmoment experimentele vaardigheden delen we best practices met elkaar.
Als leerkracht hebben we nog te vaak de neiging om telkens opnieuw het warme water uit te vinden, terwijl we samen zoveel meer kunnen. Tijdens deze bijeenkomst licht elk van ons een leerlingenproef of demoproef toe die net dat tikkeltje uitdagender, visueler,… is dan hetgeen er in de hand- en werkboeken terug te vinden is.
Het bijhorende materiaal wordt gedeeld binnen de groep, want … sharing is caring.

• Voor wie: leerkrachten chemie, alle graden SO
  • Datum: woensdag 26 april 2023 | 13u30 – 16u00
  • Deelname: gratis, verplicht inschrijven
  • Locatie: Universiteit Hasselt - Campus Diepenbeek - Agoralaan - Gebouw D - 3590 Diepenbeek - Science Tower - FO.XX
  • Contactpersoon: prof. dr. Kristien Brassinne, kristien.brassinne@uhasselt.be

De inschrijvingen zijn afgesloten.

Ben je ingeschreven maar kan je toch niet deelnemen, meld je dan minstens een week vóór de datum van de workshop af zodat de contactpersoon hiervan op de hoogte is. Van harte dank daarvoor.

Terug naar het Nascholingen overzicht