STEM inspiratiedag: 14 oktober 2023

14 oktober 2023
09:00 - 13:00

Dit event is reeds afgelopen

Zijn jij en je team op zoek naar inspiratie rond concrete STEM-projecten of hoe STEM-competenties evalueren? Heb je vragen rond STEM en diversiteit of wensen je tips & tricks rond STEM-didactiek?

Op zaterdag 14 oktober 2023 engageren UHasselt, PXL-Education, Associatie Universiteit-Hogescholen Limburg en Ontdek Techniektalent zich om leerkrachten, onderwijsondersteuners en directies onder te dompelen in een STEM-bad.
We starten de dag met een keynote van Fons Leroy (voormalig afgevaardigd bestuurder van VDAB) die met zijn expertise een perfect beeld heeft over hoe we onze leerlingen kunnen klaarstomen voor Industrie 4.0.
Vervolgens worden er een 40-tal workshops aangeboden voor kleuter-, lager en secundair onderwijs, verspreid over twee sessies.

• Doelgroep: leerkrachten, directies en onderwijsondersteuners van kleuter-, lager en secundair onderwijs
  • Datum: zaterdag 14 oktober 2023 | 9.00 - 13.00 uur
  • Deelname: Inschrijvingen starten begin september
  • Locatie: Universiteit Hasselt - Campus Diepenbeek - Agoralaan - Gebouw D - 3590 Diepenbeek
  • Contactpersonen: Ilse Engelen, ilse.engelen@uhasselt.be en Saartje Duerinck, saartje.duerinck@auhl.be

Meer informatie en inschrijven vind je op de pagina van STEM portaal Limburg.

Terug naar het Nascholingen overzicht