Alumni Lustrum Class of 1978-1988-1998-2008-2018

LF 96 LF 96

Schrijf je in.

Als “warme universiteit” zien we onze alumni graag terugkomen en daarom dachten we “tijd voor een feestje".

Hoog tijd dus om jou en je mede-alumni uit 1978, 1988, 1998, 2008 en 2018 uit te nodigen op onze campus om je lustrum “alumnus /alumna-schap” te vieren!

Noteer donderdag 1 juni met stip in je agenda en bereid je voor op een avond vol onvergetelijke herinneringen met een hapje en een drankje.
Opdat jullie met zoveel mogelijk mede-alumni leuke herinneringen kunnen ophalen houden we deze lustrumviering enkel voor alumni onderling zonder partners (of je partner moest natuurlijk ook zelf alumnus/alumna van dat jaar zijn).

19:00u Ontvangst
19:15u Welkom door jouw faculteit
20:15u Feestelijke receptie @ Agora

Waar:

Campus Diepenbeek, Agoralaan, Gebouw D, 3590 Diepenbeek.

Mis dit leuke event niet (of je moet 10 jaar wachten tot het volgende feestje wanneer jouw volgende lustrum gevierd wordt) en schrijf je alvast in.

Mocht je er niet bij kunnen zijn, bezorg ons dan zeker je mailadres (alumni@uhasselt.be). We houden je graag op de hoogte van komende events, zoals bijvoorbeeld 50ste verjaardag van UHasselt, het wordt een feestjaar met heel wat leuke festiviteiten.

Heb je nog vragen? Steeds welkom op alumni@uhasselt.be
Heel graag tot 1 juni!

Frédérique en Johan