Help! Ik wil (verder) studeren! Sessie 2: Mindset

24 april 2024
14:00 tot 16:00 u
Campus Diepenbeek - Agoralaan - Gebouw D - 3590 Diepenbeek - lokaal A9

Dit event is reeds afgelopen

Help! Ik wil (verder) studeren! Sessie 2: mindset

Hoe wij naar de wereld rondom ons kijken, kunnen we een mindset noemen. Jij kijkt door jouw bril naar de wereld en deze kan gebeurtenissen dus kleuren waaronder jouw studiekeuze.

Hoe kijk jij naar het zoeken van een studie die bij je past? Hoe ga jij om met tegenslagen en fouten maken? Kan jij schakelen van een fixed mindset naar een growth mindset?

• Doelpubliek: leerlingen laatste jaar secundair onderwijs
  • Datum: woensdag 24 april 2024 | 14.00 - 16.00 uur
  • Verplicht inschrijven: aantal deelnemers is beperkt
    Graag een seintje indien je ingeschreven bent maar onverwacht toch niet aanwezig kan zijn.
  • Locatie: Universiteit Hasselt - Campus Diepenbeek - Agoralaan - Gebouw D - 3590 Diepenbeek.
    Het juiste lokaal bezorgen we je nog.
  • Contactpersoon: Paulien Ramaekers, paulien.ramaekers@uhasselt.be
Inschrijven

Het aantal inschrijvingen voor deze sessie is beperkt tot 12. Deze sessie kan plaatsvinden vanaf 4 deelnemers.
Schreef je in en ben je verhinderd door omstandigheden, laat dit even weten door een mailtje te sturen aan els.smeyers@uhasselt.be.

Terug naar het Proef van een les overzicht