Help! Ik wil (verder) studeren! Sessie 4: uitstelgedrag, faalangst en perfectionisme

15 mei 2024
14:00 tot 16:00 u
Campus Diepenbeek - Agoralaan - Gebouw D - 3590 Diepenbeek - lokaal C111

Uitstelgedrag, faalangst en perfectionisme. Heb jij hier soms last van? Beperkt dit jou tijdens het studeren of in het kiezen van een richting? Leer hoe het jouw gedachten kan kleuren en hoe we hiermee kunnen omgaan.

• Doelpubliek: leerlingen laatste jaar secundair onderwijs
  • Datum: woensdag 8 mei 2024 | 14.00 - 17.00 uur
  • Verplicht inschrijven: aantal deelnemers is beperkt
    Graag een seintje indien je ingeschreven bent maar onverwacht toch niet aanwezig kan zijn.
  • Locatie: Universiteit Hasselt - Campus Diepenbeek - Agoralaan - Gebouw D - 3590 Diepenbeek.
    Het juiste lokaal bezorgen we je nog.
  • Contactpersoon: Paulien Ramaekers, paulien.ramaekers@uhasselt.be
Inschrijven

Het aantal inschrijvingen voor deze sessie is beperkt tot 12. Deze sessie kan plaatsvinden vanaf 4 deelnemers.
Schreef je in en ben je verhinderd door omstandigheden, laat dit even weten door een mailtje te sturen aan els.smeyers@uhasselt.be.

Terug naar het Proef van een les overzicht