Openlesdag Bedrijfseconomische wetenschappen (alle opleidingen): financiële analyse

20 februari 2023
09:30 tot 11:00
Campus Diepenbeek - Agoralaan - Gebouw D - 3590 Diepenbeek - aula H5

Dit event is reeds afgelopen

Wil je graag eens ervaren hoe een bedrijfseconomisch hoorcollege er aan toe gaat? Deze ‘open lesdag’ dompelt je onder in het leven van de student en geeft je een globaal beeld van hoe een les aan onze faculteit bedrijfseconomische wetenschappen er aan toe gaat. Je volgt samen met onze bachelorstudenten een echte les.

Via het opleidingsonderdeel financiële analyse van prof. dr. Raf Orens verwerven de studenten kennis en kunde om een grondige financiële doorlichting uit te voeren op een reële jaarrekening van een onderneming. Aansluitend daarop verwerven de studenten kennis en kunde om adviezen te formuleren m.b.t. wenselijke bijsturingen op het vlak van financiering en bedrijfsprestaties in het algemeen. Dit opleidingsonderdeel is relevant voor alle economische opleidingen.

• Doelpubliek: laatstejaars secundair onderwijs
  • Datum: maandag 20 februari | 9u30 - 11u00
  • Verplicht inschrijven: aantal deelnemers is beperkt
  • Locatie: Universiteit Hasselt - Campus Diepenbeek - Agoralaan - Gebouw D - 3590 Diepenbeek
  • Contactpersoon: Silke De Feyter, silke.defeyter@uhasselt.be

Het aantal inschrijvingen is beperkt.
Schreef je in en ben je verhinderd door omstandigheden, laat dit even weten door een mailtje te sturen aan els.smeyers@uhasselt.be.

Terug naar het Proef van een les overzicht