Openlesdagen Economie: 14 februari 2024

14 februari 2024
Campus Diepenbeek - Agoralaan - Gebouw D - 3590 Diepenbeek

Dit event is reeds afgelopen

Datum: 14 februari 2024

11.15 -13.15u - Hoorcollege Beleidsinformatica

Ben je volledig nieuw in de wereld van de bedrijfseconomie en ben je nieuwsgierig wat een bedrijfseconomische opleiding inhoudt? Of heb je wel al enige economische kennis en wil je graag weten welke domeinen er allemaal aan bod komen in een bedrijfseconomische opleiding? We hebben voor iedereen wat wils op onze “openlesdagen”. Iedereen kan voor elke les inschrijven.

Wil je graag een eerste globaal beeld krijgen over wat bedrijfseconomie is? Kom zeker naar het hoorcollege Micro-economie op ma 12/2. Ben je getriggerd? Schrijf je dan ook in voor één of meer lessen uit een ander domein van de bedrijfseconomie! Voor de krokusvakantie hebben we beleidsinformatica (woe 14/2) en marketing (do 15/2) in de aanbieding.
Kies de lessen die het beste aansluiten bij jouw interesses en laten we samen de boeiende wereld van de bedrijfseconomie verkennen!

• Doelpubliek: leerlingen derde graad secundair onderwijs
  • Datum: woensdag 14 februari 2024 | 11.15 - 13.15 uur
  • Verplicht inschrijven: aantal deelnemers is beperkt, graag een seintje indien je bent verhinderd
  • Locatie: Universiteit Hasselt - Campus Diepenbeek - Agoralaan - Gebouw D - 3590 Diepenbeek
  • Contactpersoon: Karen Geunes, karen.geunes@uhasselt.be

Het aantal inschrijvingen per openlesdag is beperkt.
Schreef je in en ben je verhinderd door omstandigheden, laat dit even weten door een mailtje te sturen aan els.smeyers@uhasselt.be.

Terug naar het Proef van een les overzicht