Openlesdagen Economie: 8 april 2024

08 april 2024
Campus Diepenbeek - Agoralaan - Gebouw D - 3590 Diepenbeek

Dit event is reeds afgelopen

Datum: 8 april 2024

11.15 -12.45u - Hoorcollege Micro-economie

Prof. dr. Wim Marneffe

Ben je nu pas voor de eerste keer een bedrijfseconomische opleiding aan onze universiteit aan het overwegen of ben je al langer geïnteresseerd, maar kon je niet eerder een les bijwonen? Dan hebben we in de paasvakantie een open les voor jou!

De les uit het opleidingsonderdeel “micro-economie” volg je samen met studenten uit het eerste bachelorjaar. Micro-economie is een algemeen opleidingsonderdeel dat je in al onze bedrijfseconomische opleidingen krijgt. Of je nu kiest voor handelswetenschappen, toegepaste economische wetenschappen, handelsingenieur of handelsingenieur in de beleidsinformatica, elke econoom moet deze kennis hebben. Het gaat er vooral om dat je in deze les eens kan ervaren hoe het er bij ons aan toe gaat en of het naar meer smaakt.

• Doelpubliek: leerlingen derde graad secundair onderwijs
  • Datum: maandag 8 april 2024 | 11.15 - 12.45 uur
  • Verplicht inschrijven: aantal deelnemers is beperkt, graag een seintje indien je bent verhinderd
  • Locatie: Universiteit Hasselt - Campus Diepenbeek - Agoralaan - Gebouw D - Aula H6 - 3590 Diepenbeek
  • Contactpersoon: Karen Geunes, karen.geunes@uhasselt.be

Het aantal inschrijvingen per openlesdag is beperkt.
Schreef je in en ben je verhinderd door omstandigheden, laat dit even weten door een mailtje te sturen aan els.smeyers@uhasselt.be.

Terug naar het Proef van een les overzicht