UHasselt Young Science Conference: 4 mei 2024

04 mei 2024
Campus Diepenbeek - Agoralaan - Gebouw D - Agora en aula H5 - 3590 Diepenbeek

Heb je een passie voor onderzoek en wil je jouw project in de kijker zetten? Ben je benieuwd naar de projecten van andere jonge wetenschappers uit heel Vlaanderen? Dan is deze conferentie zeker een aanrader voor jou!

De conferentie organiseren we voor iedereen die binnenkort afstudeert met een boeiend project. Enige voorwaarde is dat jouw project wetenschappelijk is, dit kan een eindwerk zijn, een profielwerkstuk ...
Laat ons weten:
- Wat je hebt onderzocht
- Hoe deed je dit op welke wijze, welke methode
- Wat ontdekte je of hoopte je te ontdekken

Op deze conferentie kun je je project presenteren in een flash talk of op een poster. Bovendien krijg je de kans om te netwerken met andere jonge wetenschappers en achteraf kun je napraten tijdens een drankje. Misschien ontmoet je wel toekomstige collega’s of inspirators!

Om deel te nemen kun je je aanmelden als presenter of als bezoeker.
Als je je aanmeldt als presenter, is de voorwaarde om een abstract van je project te hebben. Dit is een korte samenvatting van je project die je later moet indienen.

De conferentie vindt plaats op zaterdag 4 mei 2024 in het auditorium H5 van Universiteit Hasselt en is een unieke kans om wetenschap op te snuiven, nieuwe mensen te ontmoeten en jezelf te ontwikkelen als jonge wetenschapper.

Voor meer informatie en inschrijven, kijk hier.

• Datum: 4 mei 2024 | 12.45 - 18.00 u
  • Verplicht inschrijven: deelnemen is gratis
    Schreef je in en ben je ongewettigd aanwezig zonder voorgaande annulatie voor 2 mei 2024, dan vragen we een no-show fee van 25.00 euro
  • Locatie: Universiteit Hasselt - Campus Diepenbeek - Agoralaan - Gebouw D - Agora en aula H5 - 3590 Diepenbeek
  • Contactpersoon: Allyson Robert, allyson.robert@uhasselt.be
  • Website: www.uhasselt.be/ysc

Op deze pagina vind je het hele programma en de inschrijflink.

Terug naar het Proef van een les overzicht