Actueel

Hieronder vindt u een overzicht van alle nieuwsberichten over UHasselt

Voor persvragen, kan u hier terecht

UHasselt, campus Hasselt, voorzijde gebouw UHasselt, campus Hasselt, voorzijde gebouw
Lancering Leerstoel LRM
13 mrt

LRM en UHasselt lanceren leerstoel om het ondernemende landschap in Vlaanderen te versterken

Helpen duurzame investeringen bedrijven echt te groeien? Hoe kunnen we ondernemingen versneld laten doorgroeien? En hoe moeten stakeholders in een ondernemend ecosysteem duurzame samenwerkingsverbanden opzetten  om ondernemerschap te stimuleren? Om deze actuele beleidsvraagstukken te beantwoorden, richt LRM een leerstoel op rond “duurzaam ondernemen” aan Universiteit Hasselt.

Jelle Schepers En Seppe Croonen 01 (2)
05 jul

TEW-studenten UHasselt begeleiden bedrijven in hun groeiambities

Masterstudenten Toegepaste Economische Wetenschappen aan Universiteit Hasselt hebben het afgelopen academiejaar Limburgse bedrijven begeleid om groeiambities van het bedrijf te realiseren.