De Warmste Week | De Warmste Speelgoedinzamelactie

Met deze koude winterdagen kunnen we allemaal wel een beetje warmte gebruiken. Daarom zullen BeMSA Hasselt, CHIMES Hasselt en Bloedserieus Diepenbeek - studentenorganisaties voor en door geneeskundestudenten- voor het goede doel klaarstaan op de Warmste Wintermarkt.

15 december 2023
Agora
FACEBOOK COVER Speelgoedinzameling Kerstmarkt FACEBOOK COVER Speelgoedinzameling Kerstmarkt

Dit event is reeds afgelopen

Koop voor jezelf een beetje warmte met een goede tas chocomelk, wafels, brownies... en steun daarmee ook het goede doel! Een deel van onze opbrengst hierdoor zal dan ook naar de warmste week gaan.
Daarbij organiseren wij ook een speelgoedinzamelactie in samenwerking met Sint Vincentius Limburg. Breng dus je oude speelgoed mee in ruil voor een klein bedankje en help mee om zo veel mogelijk kinderen een lach te bezorgen tijdens de feestdagen.
Check ook het Facebookevent en de actie op dewarmsteweek.be
Terug naar het Agenda overzicht