De Warmste Week | De Warmste Wintermarkt en Coolste Schaatsbaan

Van 11 tot 15 december wordt de Agora de allerwarmste plek van Vlaanderen met een eco schaatsbaan waarop je écht kan schaatsen en supergezellige kraampjes!

Een half uur op het ijs kost je 1 euro die rechtstreeks naar De Warmste Week gaat! Een ook de opbrengst van al het lekkers dat je kan smullen aan de kraampjes rond de schaatsbaan gaat naar de Warmste Week!

11 december 2023 - 15 december 2023
Agora
Header Warmste Week Kerstmarkt Header Warmste Week Kerstmarkt

Dit event is reeds afgelopen

Op vrijdag 15 december gaan we vanaf 12 uur all the way in winterwonderland! Van vuurkorven, marshmallows en warme choco tot poffertjes, braadworsten, winterbieren en glühwein, de verenigingen en clubs halen alles uit kast om jou de lekkerste, warmste en meest winterse vrijdag voor het goede doel te laten beleven. De sfeermuziek van Ambifaarke krijg je er zomaar bovenop!

Leuk om te weten! Je hebt ongetwijfeld nog wat speelgoed liggen dat je ontgroeid bent, 😉 breng het mee want Chimes en Bemsa zamelen dit in voor kinderen die het goed kunnen gebruiken.

Terug naar het Agenda overzicht