De Warmste Week | SES Smult

Enkele dagen per week staat op Wetenschapspark 24 aan de inkom een tafel met allerlei lekkers, voor jou bereid door SES (School voor Educatieve Studies). Doe een vrije gift en laat je verwennen door hun culinaire creaties. Zo creëren we samen warmte en steun voor het goede doel!

11 december 2023 - 15 december 2023
Wetenschapspark 24
DWW 600X400 DWW 600X400

Dit event is reeds afgelopen

We kozen voor het Berrefonds omdat het verlies van een kind een zeer ingrijpende gebeurtenis is. Niet alleen voor de ouders maar ook voor de school, leerkrachten, klasgenoten,... Daarom steunen we graag mee het initiatief van het Berrefonds dat troostkoffers ontwikkelt die gebruikt kunnen worden in de klas.
Als lerarenopleiding vinden we het belangrijk dat onze leerkrachten een veelzijdige opleiding krijgen waarbij er ook aandacht is voor het welzijn van leerlingen en jongeren. Dit project sluit hier zeer mooi bij aan.

Terug naar het Agenda overzicht